Zajišťujeme pro vás:
Nabízíme
- správu objektu, jeho společných částí a zařízení domu, příslušenství a pozemku v rozsahu pověření vlastníka
- výběr a evidenci plateb spojených s bydlením prostřednictvím SIPO či stálých příkazů (zálohy na služby spojené s užíváním bytů, fond oprav atd.)
- zpracování účetnictví dle Zák. 563/91 Sb. v platném znění (podvojné účetnictví) - zpracování účetnictví je součástí správy a je v její ceně
- přípravu a smluvní zajištění nájemních vztahů
- zabezpečení údržby a oprav všeho druhu ve smluvně stanoveném rozsahu včetně výběru optimálních dodavatelů
- vypracování dodavatelských smluv a zajištění technického dozoru drobných oprav
- zabezpečení bezplatné nepřetržité havarijní pohotovosti – platí se pouze výjezd a vlastní oprava
- vypracování a organizaci regulérních výběrových řízení pro výběr optimálních dodavatelů velkých oprav
- smluvní zajištění dodávky služeb spojených s užíváním bytů a nebytových prostorů
- vedení a aktualizaci technické a administrativně-správní dokumentace vztahující se k objektu
- zajištění předepsaných revizí a prohlídek technických zařízení (plyn, elektro, požární hydranty, hromosvody a další vyhrazená zařízení)
- zajištění pronájmů uvolněných nájemních prostorů
- obstarání povinností, které vlastníku nemovitostí ukládají předpisy právní, bezpečnostní, požární, hygienické či jiné předpisy související s provozem domů a bytů
- projednání běžných záležitostí správy objektu s úřady
- uzavření pojistných smluv o pojištění domu v rozsahu určeném vlastníky,
- podání daňového přiznání za vlastníka objektu k dani z nemovitosti za dům a pozemek
- vedení průkazné a průhledné evidence o nákladech spojených s provozem objektu
- zajištění úklidu objektů, přilehlých chodníků, údržbu zeleně
- zajištění provoz tepelných zařízení
- zajištění servisní služby k výtahu
- zajištění inženýrské činnosti